RAFAEL MARTIN CURRAS PEREZ-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (15)

2018

  1. How social, environmental, and economic CSR affects consumer-perceived value: Does perceived consumer effectiveness make a difference?

    Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 25, Núm. 5, pp. 733-747

2013

  1. Social network loyalty: Evaluating the role of attitude, perceived risk and satisfaction

    Online Information Review, Vol. 37, Núm. 1, pp. 61-82

2012

  1. Cause-related marketing influence on consumer responses: The moderating effect of cause-brand fit

    Journal of Marketing Communications, Vol. 18, Núm. 4, pp. 265-283

  2. La marca del distribuidor y los productos duraderos: aplicación práctica a los electrodomésticos

    Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 21, Núm. 1, pp. 113-127

  3. The Role of Parasocial Interaction and Teleparticipation on Teleshopping Behavior

    Advances in Advertising Research (Wiesbaden, GW : Gabler, 2010-2012), pp. 193-215

2011

  1. Explaining consumer acceptance of mobile competitions and prize draws

    International Journal of Internet Marketing and Advertising, Vol. 6, Núm. 4, pp. 315-332

  2. Online information quality as determinant of perceived risk reduction in e-commerce: An application to apparel virtual stores

    International Journal of Internet Marketing and Advertising, Vol. 6, Núm. 4, pp. 352-372

  3. What motivates consumers to teleshopping?: The impact of TV personality and audience interaction

    Marketing Intelligence and Planning, Vol. 29, Núm. 5, pp. 534-555

2010

  1. Consumer behavioural intentions in cause-related marketing. The role of identification and social cause involvement

    International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 7, Núm. 2, pp. 127-143

  2. Factores determinantes de la lealtad en el comercio electrónico B2C: aplicación a la compra de billetes de avión

    Revista española de investigación de marketing, Vol. 14, Núm. 2, pp. 113-142

  3. Factores determinantes del comportamiento del consumidor en las redes sociales: un análisis de los internautas españoles

    XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 164

  4. La conciencia del precio como variable moderadora de la intención de compra de productos duraderos con marca del distribuidor

    XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 75