Publikationen, an denen er mitarbeitet SONIA CRUZ ROS (18)

2016

  1. Measuring social entrepreneurship and social value with leakage. Definition, analysis and policies for the hospitality industry

    International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 12, Núm. 3, pp. 911-934

  2. When does family involvement produce superior performance in SME family business?

    Journal of Business Research, Vol. 69, Núm. 4, pp. 1452-1457

2014

  1. Innovación y desempeño en las empresas de servicios: la interrelación entre las capacidades de marketing dinámicas y operativas

    Economía industrial, Núm. 391, pp. 95-104

  2. Two views for understanding how TQM fosters learning and value innovation: Absorptive capabilities and action-based management

    Action-Based Quality Management: Strategy and Tools for Continuous Improvement (Springer International Publishing), pp. 13-25

2012

  1. Do family SME managers value marketing capabilities' contribution to firm performance?

    Marketing Intelligence & Planning, Vol. 30, Núm. 2, pp. 116-142

  2. Organizational technology as a mediating variable in centralization-formalization fit

    Management Decision, Vol. 50, Núm. 9, pp. 1527-1548

2010

  1. Marketing capabilities, stakeholders' satisfaction, and performance

    Service Business, Vol. 4, Núm. 3-4, pp. 209-223

2007

  1. Creación de un instrumento para medir el desempeño organizativo

    Empresa y sociedad [Recurso electrónico]: respondiendo al cambio : comunicaciones presentadas

2006

  1. El auge de la normalización en el sector turístico español

    ISO 9000, ISO 14001 y otros estándares de gestión, pasado, presente y futuro: reflexiones teóricas y conclusiones empíricas desde el ámbito académico (Thomson Reuters-Civitas), pp. 343-351

  2. Gestión de la calidad: conceptos, enfoques, modelos y sistemas

    Madrid : Pearson Prentice Hall, 2006

2002

  1. Estrategias basadas en la calidad de la oferta

    La actividad turística española en 2001: Edición 2002 (Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo (AECIT)), pp. 155-166

  2. Estrategias de internacionalización en el sector hotelero español

    La actividad turística española en 2001: Edición 2002 (Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo (AECIT)), pp. 167-178