FAC ECONOMIA
Faculté
Universidad del Valle (Colombia)
Santiago de Cali, ColombiaPublications en collaboration avec des chercheurs de Universidad del Valle (Colombia) (9)
2022
-
Open innovation and superior performance in SMEs: The mediating role of marketing capabilities and innovation
Dirección y organización: Revista de dirección, organización y administración de empresas, Núm. 77, pp. 5-21
2020
-
Purchase intention and purchase behavior online: A cross-cultural approach
Heliyon, Vol. 6, Núm. 6
2018
-
Deciphering the origin of nonlocal resistance in multiterminal graphene on hexagonal-boron-nitride with <i>ab initio</i> quantum transport: Fermi surface edge currents rather than Fermi sea topological valley currents
JOURNAL OF PHYSICS-MATERIALS, Vol. 1, Núm. 1
-
E-loyalty formation: A cross-cultural comparison of Spain and Colombia
Journal of Electronic Commerce Research, Vol. 19, Núm. 4, pp. 336-356
-
Emoción y razón: el efecto moderador del género en el comportamiento de compra online
Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales, Vol. 28, Núm. 69, pp. 117-131
2017
-
Integrated reports: Disclosure level and explanatory factors
Social Responsibility Journal, Vol. 13, Núm. 1, pp. 155-176
2016
-
Integrated Reporting, Connectivity, and Social Media
Psychology and Marketing, Vol. 33, Núm. 12, pp. 1159-1165
-
The integrated reporting concept as an innovation in corporate reporting
Journal of Innovation and Knowledge, Vol. 1, Núm. 3, pp. 144-155
2015
-
Comportamiento en el canal electrónico: antecedentes de la intención de compra en una economía emergente
En la piel del cliente: escuchar, atraer, retener (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 127-146