FAC ECONOMIA
Fakultatea
Universidad del Valle (Colombia)
Santiago de Cali, ColombiaUniversidad del Valle (Colombia)-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (9)
2022
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Open innovation and superior performance in SMEs: The mediating role of marketing capabilities and innovation
Dirección y organización: Revista de dirección, organización y administración de empresas, Núm. 77, pp. 5-21
2020
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Purchase intention and purchase behavior online: A cross-cultural approach
Heliyon, Vol. 6, Núm. 6
2018
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Deciphering the origin of nonlocal resistance in multiterminal graphene on hexagonal-boron-nitride with <i>ab initio</i> quantum transport: Fermi surface edge currents rather than Fermi sea topological valley currents
JOURNAL OF PHYSICS-MATERIALS, Vol. 1, Núm. 1
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E-loyalty formation: A cross-cultural comparison of Spain and Colombia
Journal of Electronic Commerce Research, Vol. 19, Núm. 4, pp. 336-356
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Emoción y razón: el efecto moderador del género en el comportamiento de compra online
Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales, Vol. 28, Núm. 69, pp. 117-131
2017
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Integrated reports: Disclosure level and explanatory factors
Social Responsibility Journal, Vol. 13, Núm. 1, pp. 155-176
2016
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Integrated Reporting, Connectivity, and Social Media
Psychology and Marketing, Vol. 33, Núm. 12, pp. 1159-1165
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The integrated reporting concept as an innovation in corporate reporting
Journal of Innovation and Knowledge, Vol. 1, Núm. 3, pp. 144-155
2015
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Comportamiento en el canal electrónico: antecedentes de la intención de compra en una economía emergente
En la piel del cliente: escuchar, atraer, retener (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 127-146