Publicaciones (76) Publicaciones de MARIA ISABEL SANCHEZ GARCIA

2023

  1. I like you, or I like what you say? Effect of influencer on tourists’ behaviours

    Current Issues in Tourism, Vol. 26, Núm. 19, pp. 3160-3174

2019

  1. Nutritional traffic light and self-regulatory consumption: the role of emotions

    British Food Journal, Vol. 121, Núm. 1, pp. 183-198

2018

  1. How social, environmental, and economic CSR affects consumer-perceived value: Does perceived consumer effectiveness make a difference?

    Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 25, Núm. 5, pp. 733-747

  2. Indicadores sintéticos de presiones inflacionistas

    Boletín económico - Banco de España, Núm. 4

  3. Variables de referencia para el análisis de la inflación en España

    Boletín económico - Banco de España, Núm. 3

2016

  1. Antecedents and Consequences of Consumer Commitment in Traditional and Low-Cost Airlines

    Journal of Travel and Tourism Marketing, Vol. 33, Núm. 6, pp. 899-911

2013

  1. Factors contributing brand attitude in advergames: Entertainment and irritation

    Journal of Brand Management, Vol. 20, Núm. 5, pp. 374-388

  2. ¿Es el consumidor un ser racional? Emociones y "neuromarketing"

    Marketing en una nueva era (Ibergarceta), pp. 65-88

2011

  1. ACEBLIM FB. También en la red social

    Boletín de la ANABAD, Tomo 61, Núm. 3, pp. 53-62