MARIA ISABEL
SANCHEZ GARCIA
TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publicaciones (76) Publicaciones de MARIA ISABEL SANCHEZ GARCIA
2023
-
I like you, or I like what you say? Effect of influencer on tourists’ behaviours
Current Issues in Tourism, Vol. 26, Núm. 19, pp. 3160-3174
2022
-
Evolución reciente de la inflación subyacente en el área del euro y en España
Boletín económico - Banco de España, Núm. 3
2021
-
El papel del coste de los derechos de emisión de CO2 y del encarecimiento del gas en la evolución reciente de los precios minoristas de la electricidad en España
Documentos ocasionales - Banco de España
2020
-
Is satisfaction a necessary and sufficient condition to avoid switching? The moderating role of service type
European journal of management and business economics, Vol. 29, Núm. 1, pp. 54-83
-
La economía española en 2019
Documentos ocasionales - Banco de España
-
Plant growth, foliar nutritional content and fruit yield of Capsicum chinense biofertilized with Purpureocillium lilacinum under greenhouse conditions
Scientia Horticulturae, Vol. 261
2019
-
Nutritional traffic light and self-regulatory consumption: the role of emotions
British Food Journal, Vol. 121, Núm. 1, pp. 183-198
2018
-
How social, environmental, and economic CSR affects consumer-perceived value: Does perceived consumer effectiveness make a difference?
Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 25, Núm. 5, pp. 733-747
-
Indicadores sintéticos de presiones inflacionistas
Boletín económico - Banco de España, Núm. 4
-
Variables de referencia para el análisis de la inflación en España
Boletín económico - Banco de España, Núm. 3
2017
-
Determinants of customer retention in virtual environments. The role of perceived risk in a tourism services context
Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 21, Núm. 2, pp. 131-145
-
El efecto de las fluctuaciones del precio del petróleo sobre la inflación española
Boletín económico - Banco de España, Núm. 2
-
Principales cambios metodológicos en el IPC base 2016
Boletín económico - Banco de España, Núm. 1
2016
-
Antecedents and Consequences of Consumer Commitment in Traditional and Low-Cost Airlines
Journal of Travel and Tourism Marketing, Vol. 33, Núm. 6, pp. 899-911
2013
-
Factors contributing brand attitude in advergames: Entertainment and irritation
Journal of Brand Management, Vol. 20, Núm. 5, pp. 374-388
-
¿Es el consumidor un ser racional? Emociones y "neuromarketing"
Marketing en una nueva era (Ibergarceta), pp. 65-88
2012
-
Nuevas fórmulas publicitarias: los advergames como herramienta de las comunicaciones de marketing
Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 12, Núm. 2, pp. 43-58
-
Satisfacción y lealtad hacia un sitio web: el efecto moderador del riesgo percibido
Esic market, Núm. 141, pp. 209-234
-
When satisfied consumers do not return: Variety seeking's effect on short- and long-term intentions
Psychology and Marketing, Vol. 29, Núm. 1, pp. 15-24
2011
-
ACEBLIM FB. También en la red social
Boletín de la ANABAD, Tomo 61, Núm. 3, pp. 53-62