Departament: FIL. FRANC.ITA

Centre: FAC. FILOLOGIA

Àrea: Filologia Francesa

Grup d'investigació: Hibridaciones culturales e identidades migrantes

Correu: domingo.pujante@uv.es

Doctor per la Universitat de València amb la tesi La obra pánica de Fernando Arrabal y Roland Topor 2003. Dirigida per Dr/a. Elena Real Ramos.

Professor titular de Filologia Francesa a la Universitat de València amb 4 sexennis de recerca (en 2020). Premi extraordinari de llicenciatura i de Doctorat per la tesi "L'obra pànica de Fernando Arrabal i Roland Topor" (2003). Va crear en 2013 el grup de recerca "GIUV-2013-144-HYBRIDA: hibridacions culturals i identitats migrants" que dirigeix des de llavors, així com la revista científica HYBRIDA. S'interessa pels estudis culturals des d'una perspectiva de gènere, postcolonial i interseccional, així com per les temàtiques identitàries lligades a les sexualitats i les migracions. Professor i investigador convidat en nombroses institucions d'Europa, Àfrica i Amèrica destacant les estades en les universitats de Bordeus, Estrasburg, Llemotges, Picardia, París-Sorbona, Lliure de Brussel·les, Susa, Buenos Aires, Mont-real, Virgínia, Califòrnia en Berkeley i en el Laboratori d'Estudis de Gènere i Sexualitat (*LEGS) de París. Ha rebut la insígnia de “Cavaller de l'Ordre de les Palmes Acadèmiques” per part del Ministeri d'Educació de la República Francesa (2017).