Publicacións nas que colabora con LORENA CANO ORON (11)

2024

  1. Capítulo 6. La campaña subterránea: sesgos informativos y noticias falsas

    Espejo de Monografías de Comunicación Social, Núm. 24, pp. 105-122

2022

  1. COVID-19 vaccine disinformation on YouTube: analysis of a viewing network

    Comunicación y sociedad = Communication & Society, Vol. 35, Núm. 2, pp. 223-238

  2. The Mirage of Truth: The Instrumentalization of Fact-Checking to Spread an Ideological Discourse

    Contemporary Politics, Communication, and the Impact on Democracy (IGI Global), pp. 133-151

2021

  1. Disinformation in facebook ads in the 2019 spanish general election campaigns

    Media and Communication, Vol. 9, Núm. 1, pp. 217-228

  2. Global spaces for local politics: An exploratory analysis of facebook ads in spanish election campaigns

    Social Sciences, Vol. 10, Núm. 7

  3. La campaña subterránea: sesgos informativos y noticias falsas

    Redes en campaña: liderazgos y mensajes en las elecciones de 2019 (Comunicación Social), pp. 105-122

  4. Media crisis and disinformation: the participation of digital newspapers in the dissemination of a denialist hoax

    El profesional de la información, Vol. 30, Núm. 4

2017

  1. La campaña electoral de 2015 en cifras. La presencia en la blogosfera, Facebook y Twitter de los cabezas de lista provinciales de PP, PSOE, Podemos y Ciudadanos

    Pantallas electorales: el discurso de partidos, medios y ciudadanos en la campaña de 2015 (Barcelona : Editorial UOC, 2017), pp. 41-58