Publicaciones (76) Publicaciones de JOSE JUAN CRESPO HERVAS

filter_list

2024

  1. Information management in social media to promote engagement and physical activity behavior

    International Journal of Information Management, Vol. 78

  2. Uncovering Differences: A Study on Loyalty in Esports Mobile Apps by Gender

    Physical Culture and Sport, Studies and Research, Vol. 104, Núm. 1, pp. 66-77

2023

  1. Economic and Social Effects of Sporting Events and Organisations in Spain and the Iberian Peninsula

    Sport in the Iberian Peninsula: Management, economics and policy (Routledge), pp. 109-122

  2. Economic and social effects of sporting events and organisations in Spain and the Iberian Peninsula

    SPORT IN THE IBERIAN PENINSULA (ROUTLEDGE), pp. 109-122

2021

  1. Análisis del clima motivacional percibido y la satisfacción en función del estilo de enseñanza en la educación física: Estudio de caso en 4º de E.S.O.

    Investigación educativa en contextos de pandemia (Dykinson), pp. 1235-1248

  2. Comparación de las valoraciones de la calidad de servicio en unas instalaciones deportivas municipales

    Deporte y regulación: nuevos escenarios y desafíos: actas del XI Congreso Iberoamericano de Economía del Deporte

  3. Entrepreneurial ecosystems for developing the sports industry in European Union countries

    Journal of Business Research, Vol. 136, pp. 667-677

  4. Percepción de la marca en esports: evento grande y pequeño

    Deporte y regulación: nuevos escenarios y desafíos: actas del XI Congreso Iberoamericano de Economía del Deporte

  5. Sport management education through an entrepreneurial perspective: Analysing its impact on Spanish sports science students

    International Journal of Management Education, Vol. 19, Núm. 1

  6. The role of the brand in perceived service performance: Moderating effects and configurational approach in professional football

    Technological Forecasting and Social Change, Vol. 165

2020

  1. Análisis comparativo de la competencia motriz percibida en estudiantes de Secundaria sobre los deportes tradicionales y los juegos modificados

    Teoría y práctica en investigación educativa: una perspectiva internacional (Dykinson), pp. 1549-1561

  2. Análisis sociodemográfico de la percepción de marca en un servicio deportivo público: del target al buyer persona

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 37, pp. 139-146

  3. Entrepreneurship and innovation in soccer: Web of science bibliometric analysis

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 11

  4. Fases en la organización de eventos deportivos

    Innovación docente en Ciencias de la Actividad Física y el Deporte.: Emprendimiento y empoderamiento para la gestión y dirección de eventos en la actividad física, el deporte de ocio y recreación (Dykinson), pp. 69-84

  5. Introducción de los medios sociales como recurso pedagógico: innovación educativa “Linkedin (r)evolution”

    Conference proceedings CIVINEDU 2020: 4th International Virtual Conference on Educational Research and Innovation September 23-24, 2020

  6. Past, present and future of goal scoring analysis in professional soccer

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 37, pp. 774-785

  7. The effectiveness of advertising alcohol products in sports sponsorship

    Psychology and Marketing, Vol. 37, Núm. 4, pp. 556-563