CARMEN
RODRIGUEZ GONZALO
TITULAR DE UNIVERSIDAD
Tesis doctoral
Tesis dirigidas (3)
-
La gestió informativa en el procés de composició escrita en col·laboració a partir de la lectura de fonts diverses. Un estudi de cas en el marc d’una seqüència didàctica 2020
Universitat de València
-
Creences dels alumnes de 4t de Secundària sobre l’ensenyament i l’aprenentatge a les classes de llengua 2016
Universitat de València
García Vidal, Pilar
-
Los modelos de género discursivo en la planificación y revisión textual. Análisis del uso de modelos en alumnos de 3º ESO 2016
Universitat de València
Abad Beltrán, Victoria
Tribunales de tesis (7)
-
Presidenta del tribunal
Reflexión metalingüística en el proceso de composición escrita cooperativa en el marco de una secuencia didáctica 2017Universitat Autònoma de Barcelona
Tormo Guevara, Elisa
-
Presidenta del tribunal
La formació continuada del professorat en una comunitat d'aprenentatge. Estudi de cas sobre les concepcions dels docents amb relació a l'ensenyament de la composició escrita 2017Universitat Autònoma de Barcelona
Casadellà Matamoros, Marina
-
Vocal del tribunal
Análisis actitudinal hacia la gramática: revisión crítica y perspectivas de futuro 2017Universidad de Murcia
Izquierdo Zaragoza, Silvia
-
Presidenta del tribunal
Los géneros discursivos en situación de escritura académica 2016Universitat Autònoma de Barcelona
Uribe Gutiérrez, Patricia
-
Secretaria del tribunal
Els valors del subjuntiu: Un estudi de cas sobre l'activitat metalingüística dels estudiants de secundària a partir del contrast modal 2013Universitat Autònoma de Barcelona
Durán, Carmen
-
Presidenta del tribunal
La construcció del coneixement sobre els valors del temps verbal del present a l’educació primària. Un estudi de cas sobre l’ús lingüístic, la reflexió gramatical i la interacció en l’ensenyament-aprenentatge de la llengua 2012Universitat Autònoma de Barcelona
Casas Deseures, Mariona
-
Vocal del tribunal
Aproximación a la didáctica de la sintaxis coloquial en bachillerato: El estudio de las construcciones incompletas 2011Universitat de València