Publikationen in Zusammenarbeit mit Forschern von Universidad CEU Cardenal Herrera (9)

2023

  1. Plurilingual education: An analysis of teachers’ perspectives in the region of Valencia (Spain)

    Revista española de lingüística aplicada, Vol. 36, Núm. 1, pp. 120-153

2021

  1. How do plurilingual trainee teachers view the clil challenge? a case study

    Miscelánea: A journal of english and american studies, Núm. 63, pp. 33-56

2020

  1. Key competences and plurilingual education in the Valencian Region (Spain): a curricular analysis of Primary Education

    Pulso: revista de educación, Núm. 43, pp. 35-53

  2. La didáctica de lenguas extranjeras en los estudios de Traducción e Interpretación: ¿Qué nos dice la investigación?

    Hermeneus: revista de la Facultad de Traducción e Interpretación de Soria, Núm. 22, pp. 41-73

  3. Thinking skills in Primary Education: An Analysis of CLIL Textbooks in Spain

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 33, pp. 183-200

2019

  1. La expresión e interacción orales en la enseñanza de E/le en Noruega

    Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas, Vol. 13, Núm. 26, pp. 72-97

2017

  1. A Critical Review of Listening Comprehension in Interpreter Training: The Case of Spanish Translation and Interpreting Degrees

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 28, pp. 7-22

2016

  1. Lengua B Inglés: Un estudio transversal sobre la comprensión oral para la interpretación

    Sendebar: Revista de la Facultad de Traducción e Interpretación, Núm. 27, pp. 97-122