CARLOS
CAPELLA PERIS
AYUDANTE DOCTOR/A
Universidad Internacional de La Rioja
Logroño, EspañaPublikationen in Zusammenarbeit mit Forschern von Universidad Internacional de La Rioja (10)
2023
-
How to Promote Social Entrepreneurship on Urban Education? An Active Learning Implementation
Education and Urban Society, Vol. 55, Núm. 7, pp. 771-791
-
Let Us Debate! A Proposal to Promote Social Entrepreneurship in Physical Education Teacher Education
Journal of Teaching in Physical Education, Vol. 42, Núm. 2, pp. 361-370
2021
-
Aprendizaje-Servicio, Emprendimiento Social y Objetivos de Desarrollo Sostenible: análisis de un estudio de caso en Educación Física
Igualdad y calidad educativa: oportunidades y desafíos de la enseñanza (Dykinson), pp. 1854-1881
-
Aprendizaje-servicio y formación inicialdocente en el área de la didáctica de laexpresión corporal: La importancia de la reflexión
Innovación en la docencia e investigación de las ciencias sociales y de la educación (Dykinson), pp. 2604-2624
-
Influence of socio-demographic factors in the promotion of social entrepreneurship: A service-learning programme
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 21
-
Innovación en la docencia y la investigación de la educación física: Análisis con métodos mixtos sobre una propuesta de aprendizaje-servicio
Innovación en la docencia e investigación de las ciencias sociales y de la educación (Dykinson), pp. 2359-2383
-
Opinión del alumnado acerca de la educación física bilingüe como innovación pedagógica
Innovación en la docencia e investigación de las ciencias sociales y de la educación (Dykinson), pp. 2384-2409
-
Social, Personal, and Innovative Competencies Effect of Service-Learning in Physical Education Teacher Education: A Mixed-Methods Analysis
Frontiers in Education, Vol. 6
2020
-
A Mixed Methods Study to Examine the Influence of CLIL on Physical Education Lessons: Analysis of Social Interactions and Physical Activity Levels
Frontiers in Psychology, Vol. 11
-
Effects of Service Learning on Physical Education Teacher Education Students’ Subjective Happiness, Prosocial Behavior, and Professional Learning
Frontiers in Psychology, Vol. 11