VICENTE ENRIQUE
AÑO SANZ
TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con VICENTE ENRIQUE AÑO SANZ (33)
2021
-
Development and preliminary validation of social media as an educational and professional tool student perceptions scale (Smept-sps)
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 4, pp. 1-16
2020
-
Applying importance-performance analysis to residents’ perceptions of large sporting events
Sport in Society, Vol. 23, Núm. 2, pp. 249-263
-
Introducing ted talks as a pedagogical resource in sport management education through youtube and linkedin
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 23, pp. 1-17
-
Sustainable sport entrepreneurship and innovation: A bibliometric analysis of this emerging field of research
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 12
2019
-
The role of passion in the quality-value-satisfaction-intentions chain: linear models and the QCA approach for athletes
Economic Research-Ekonomska Istrazivanja , Vol. 32, Núm. 1, pp. 352-369
2018
-
Impacto económico del turismo activo en Gran Canaria: diferencias entre municipios rurales, urbanos y costeros
Nuevas realidades y enfoques en las organizaciones y eventos deportivos: implicaciones para la Economía y la Gestión
-
Perception of residents about the impact of sports tourism on the community: Analysis and scale-validation
Journal of Physical Education and Sport, Vol. 18, Núm. 1, pp. 149-156
-
Residents' perceptions of the economic impact of sports tourism. Differences according to the geographical location of the town
Journal of Physical Education and Sport, Vol. 18, pp. 1412-1419
2017
-
To post or not to post: social media sharing and sporting event performance
Psychology and Marketing, Vol. 34, Núm. 11, pp. 995-1003
2016
-
Análisis de la percepción social sobre la celebración de eventos deportivos como generador de turismo en Gran Canaria
Economía, gestión y deporte: Una visión actual de la investigación
-
Does size matter? Entrepreneurial orientation and performance in Spanish sports firms
Journal of Business Research, Vol. 69, Núm. 11, pp. 5336-5341
-
Identificación de factores para el análisis del impacto social de un evento deportivo
IX Congreso Internacional de la Asociación Española de Ciencias del Deporte: Libro de actas
-
Percepción de los residentes sobre el impacto del Mundobasket 2014 en Gran Canaria y apoyo a la celebración de eventos deportivos
Revista iberoamericana de psicología del ejercicio y el deporte, Vol. 11, Núm. 2, pp. 279-288
-
Percepción de los residentes sobre el legado de la America’s Cup
Cuadernos de psicología del deporte, Vol. 16, Núm. 1, pp. 325-338
-
Percepción de los visitantes sobre el impacto social y sus intenciones con respecto a la celebración de un evento deportivo de pequeña escala
Revista de psicología del deporte, Vol. 25, Núm. 1, pp. 93-96
-
Percepción sobre los impactos e intenciones futuras de los visitantes sobre un evento náutico-deportivo de pequeña escala
Economía, gestión y deporte: Una visión actual de la investigación
-
Predicting future intentions of basketball spectators using SEM and fsQCA
Journal of Business Research, Vol. 69, Núm. 4, pp. 1396-1400
2015
-
Spectator emotions: Effects on quality, satisfaction, value, and future intentions
Journal of Business Research, Vol. 68, Núm. 7, pp. 1445-1449
2014
-
Análisis de la percepción de los residentes sobre el impacto cultural y deportivo de un Gran Premio de Fórmula 1
Movimento: revista da Escola de Educação Física, Vol. 20, Núm. 1, pp. 261-280
-
Effect of price increases on future intentions of sport consumers
Journal of Business Research, Vol. 67, Núm. 5, pp. 729-733