JUAN DE DIOS
MONTORO PONS
TITULAR DE UNIVERSIDAD
JUAN DE DIOS MONTORO PONS-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (9)
2024
-
I like you, but i don't need you: The diminishing returns of celebrity endorsement for popular brands
International Journal of Sport Management and Marketing, Vol. 24, Núm. 3-4, pp. 244-261
2023
-
Measuring music-genre preferences: Discrepancies between direct and indirect methods
Psychology of Music, Vol. 51, Núm. 3, pp. 1026-1044
-
Music studies as cultural capital accumulation and its impact on music genre preferences
International Journal of Music Education, Vol. 41, Núm. 1, pp. 38-51
2019
-
Género, motivaciones y frenos en el consumo de música en directo
Cuadernos económicos de ICE, Núm. 98, pp. 105-124
-
Piracy revisited: Exploring music users in the age of technology dependency
Scientific Annals of Economics and Business, Vol. 66, Núm. Specialissue, pp. 25-35
2017
-
Consumption habits, perception and positioning of content-access devices in recorded music
International Journal of Arts Management, Vol. 19, Núm. 3, pp. 4-18
-
Upravljanje zadovoljstvom posebnim događanjima u kulturi: Istraživanje uloge ključnog i perifernog proizvoda
Management (Croatia), Vol. 22, Núm. 1, pp. 157-174
2015
-
Analyzing music services positioning through qualitative research
Trziste, Vol. 27, Núm. 2, pp. 251-263
2011
-
El uso de redes sociales para la promoción de competencias entre estudiantes universitarios
IX Jornades de xarxes d'investigació en docència universitària: disseny de bones pràctiques docents en el context actual