Emprenedoria i aprenentatge basat en reptes a l'Educació Superior

  1. Aleix Barrera-Corominas 1
  2. José Luís Muñoz Moreno 1
  3. David Rodríguez-Gómez 1
  1. 1 Universitat Autònoma de Barcelona
    info

    Universitat Autònoma de Barcelona

    Barcelona, España

    ROR https://ror.org/052g8jq94

Revista:
Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació

ISSN: 2385-6203

Ano de publicación: 2023

Número: 6

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació

Resumo

La competència emprenedora és considerada un element clau no únicament per la Unió Europea, sinó també per part dels diferents sectors socials que la veuen com a indispensable per a poder fer front als reptes d’un futur cada vegada més incert i complex. Aquesta aportació presenta el projecte D-EMIND, que pretén validar una metodologia que ha de contribuir a desenvolupar la competència emprenedora a l’Educació Superior i a partir de l’aprenentatge basaten reptes i la inclusió d’eines digitals.