Análisis sobre la personalidad eficaz en alumnado de didáctica de la educación física a través de aprendizaje-servicio

  1. Elena Cuevas-Goterris 1
  2. Óscar Chiva-Bartoll 2
  3. Andrea Francisco-Amat 1
  1. 1 Universidad Jaume I, España
  2. 2 Universitat de Valencia, España
Revista:
Revista Inclusiones: Revista de Humanidades y Ciencias Sociales

ISSN: 0719-4706

Ano de publicación: 2016

Título do exemplar: Homenaje Eugenio Raúl Zaffaroni

Volume: 3

Número: 2

Páxinas: 152-169

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Revista Inclusiones: Revista de Humanidades y Ciencias Sociales

Resumo

This article has like finality toshow the results of a research focused on the Learning Service (hereinafter ApS ) and Effective Personality applied to students of Grade Teacher of Early Childhood Education , developed during the course of 2014-2015 at the Universitat Jaume I de Castellón.