Dibuixar la poesia i comprendre-la Interpretacions amb alumnes de Magisteri

  1. Aina Monferrer-Palmer 1
  1. 1 Universitat Jaume I
    info

    Universitat Jaume I

    Castelló de la Plana, España

    ROR https://ror.org/02ws1xc11

Zeitschrift:
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura

ISSN: 1133-9845

Datum der Publikation: 2017

Nummer: 75

Seiten: 62-70

Art: Artikel

Andere Publikationen in: Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura

Zusammenfassung

Els alumnes de primer de Magisteri fan un dibuix lliure a partir d’un poema i en comentem els resultats a l’aula. Amb aquest exercici, es pretén que els futurs mestres prenguen consciència que la imatge pot ser una eina amb múltiples funcions lingüístiques: treballar la comprensió lectora (superficial o aprofundida), identificar les característiques discursives o bé aprofundir en el maneig de la metàfora. A més, és una manera de facilitar l’aprenentatge verbal entre els alumnes visuals.