El libro multimediauna herramienta en los sistemas de evaluación continua
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Universitat de València
info
ISSN: 2171-892X
Year of publication: 2011
Issue: 19
Type: Article
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Abstract
The development of handbooks adapted to a self-learning paradigm and using the advantages of the information and communication technologies (ICT) could be essential for the successful implementation of the new degrees in the Spanish universities. The reason of this assertion is because e-books have the tools for adapting the text to educational needs of each group of subgroup of students, self-learning and self-assessment, and continuous assessment of students. The main aims of this communication is to invite you to know the e-book titled “Programación matemática para la economía y la empresa: Edición virtual” (Font, 2008b) and to encourage you to develop e-books with similar characteristics in the area of quantitative methods.
Bibliographic References
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- Font, B. (2008b). “Programación matemática para la economía y la empresa: Edición virtual”.
- Font, B. (2008b). “Elaboración y desarrollo de un libro multimedia sobre programación matemática”. @tic. Revista d’Innovació educativa, nº 1
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- Galvis, A. (1992). “Ingeniería de software educativo”. Ediciones Uniandes. Santafé de Bogotá.
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