Publicaciones (89) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2010

  1. A comparison of personal entrepreneurial competences between entrepreneurs and CEOs in service sector

    Service Business, Vol. 4, Núm. 3-4, pp. 289-303

  2. AN ANALYSIS OF THE LAST EXPERIENCES TEACHING BUSINESS MANAGEMENT BEFORE THE CONVERGENCE WITH THE EUROPEAN HIGHER EDUCATION AREA

    3RD INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI2010)

  3. ASSESSMENT OF STUDENTS' LEARNING AFTER THE INCORPORATION OF SOME EHEA LEARNING-TEACHING TECHNIQUES

    3RD INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI2010)

  4. Adaptive and generative learning: Implications from complexity theories

    International Journal of Management Reviews, Vol. 12, Núm. 2, pp. 114-129

  5. Algunas consideraciones sobre la Agenda de Responsabilidad Social Empresarial

    Responsabilidad social: una reflexión global sobre la RSE (Prentice Hall), pp. 27-36

  6. An examination of the relationship between manufacturing flexibility and firm performance: The mediating role of innovation

    International Journal of Operations and Production Management, Vol. 30, Núm. 8, pp. 853-878

  7. Analyzing social entrepreneurship from an institutional perspective: Evidence from Spain

    Journal of Social Entrepreneurship, Vol. 1, Núm. 1, pp. 54-69

  8. Análisis del papel mediador de las capacidades de innovación tecnológica en la relación entre forma organizativa flexible y el desempeño organizativo

    Cuadernos de economía y dirección de la empresa, Núm. 45, pp. 115-144

  9. Aprendizaje, Creación y Gestión del Conocimiento: Evidencias en la Gran Empresa Española (Learning, Creation and Management of Knowledge: It’s Presence in Big Spanish Companies)

    Tec Empresarial, Vol. 4, Núm. 2, pp. 31-38

  10. Aprendizaje, creación y gestión del conocimiento: evidencias en la gran empresa española

    Tec Empresarial, Vol. 4, Núm. 2, pp. 31-38

  11. Aprendizaje, empleabilidad y comportamientos éticos: contraste cuantitativo de un modelo mediado

    Revista de Trabajo y Seguridad Social. CEF, Núm. 327, pp. 153-184

  12. Attitudes toward corporate responsibilities in Western Europe and in Central and East Europe

    Management International Review, Vol. 50, Núm. 3, pp. 379-398

  13. Business models in spanish industry: A taxonomy-based efficacy analysis

    Management, Vol. 13, Núm. 4, pp. 298-317

  14. Calidad de conformidad y costes de no calidad: efectos sobre los costes totales

    Creando clientes en mercados globales

  15. Capacidades y mujer emprendedora

    Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 852, pp. 153-165

  16. Caracterización de la empresa familiar española frente al reto de la conciliación de la vida profesional, familiar y personal

    Creando clientes en mercados globales

  17. Changing the strategy formation process in a service cooperative

    Journal of Organizational Change Management, Vol. 23, Núm. 4, pp. 435-452

  18. Contingency factors on the success of services for social integration and job placement schemes

    Service Industries Journal, Vol. 30, Núm. 3, pp. 339-357

  19. DECISION MAKING PROCESS DIFFERENT PERSPECTIVES IN THE STRATEGY FORMATION PROCESS AND THE MIDDLE MANAGEMENT ROLE

    ADMINISTRACAO-ENSINO E PESQUISA, Vol. 11, Núm. 2, pp. 271-295

  20. Dirección de empresas cooperativas y de la economía social: estado actual y líneas de investigación

    La economía social: un modelo de desarrollo sotenible y una alternativa para la salida a la crisis: Jornadas de investigadores en economía social y cooperativa, XIII edición, Zaragoza 21 y 22 de octubre de 2010