Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Sevilla (16)

2023

  1. A Journey Through Entrepreneurial Fundraising

    Contributions to Finance and Accounting (Springer Nature), pp. 1-10

2022

  1. Analysis of the influence of reputation, identity and image on the country brand

    Academia Revista Latinoamericana de Administracion, Vol. 35, Núm. 2, pp. 163-182

  2. El efecto de la cultura organizativa en el fomento de las capacidades analíticas de big data y la transformación digital

    El papel de la innovación y la economía social como instrumentos para la recuperación económica y sostenible en un escenario post pandemia: Libro de actas del V Congreso Iberoamericano de Jóvenes Investigadores en Ciencias Económicas y Dirección de Empresas (AJICEDE)

  3. Multiple Entrepreneurial Intentions: An Individual Case Study

    Global Business Review

2021

  1. Entrepreneurial Intentions: Moving the Field Forwards

    Journal of Entrepreneurship, Vol. 30, Núm. 1, pp. 30-55

  2. Explaining the boycott behavior: A conceptual model proposal and validation

    Journal of Consumer Behaviour, Vol. 20, Núm. 5, pp. 1313-1325

  3. Innovation orientation and long-term performance: The mediating role of market perception capability

    International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 17, Núm. 2, pp. 741-757

2019

  1. How to face a political boycott: the relevance of entrepreneurs’ awareness

    International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 15, Núm. 2, pp. 321-339

2018

  1. Factores determinantes de la actitud hacia losboicots

    Hacia la mejora social, económica y empresarial: avances multidisciplinares en innovación, turismo e ingeniería

2009

  1. Functional dependence and productive dependence of SMEs

    Small Business Economics, Vol. 32, Núm. 3, pp. 317-330

2008

  1. Entrepreneurship and business: A regional perspective

    Springer Berlin Heidelberg, pp. 1-308

  2. Introduction

    Entrepreneurship and Business: A Regional Perspective