FAC. FILOSOFIA
Centre
Universidad de Granada
Granada, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Granada (86)
2024
-
A pedagogy of generosity: On the topicality of Deleuze and Guattari’s thought in the philosophy of education
Educational Philosophy and Theory, Vol. 56, Núm. 3, pp. 241-251
-
Necesidades formativas de los entrenadores de fútbol adaptado
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 53, pp. 590-597
-
Socio-cultural and artistic disruption in the Spanish university: the ArtEduca experience
Teaching in Higher Education, Vol. 29, Núm. 2, pp. 549-566
2023
-
Disagreeing with Experts
International Journal of Philosophical Studies, Vol. 31, Núm. 3, pp. 402-423
-
El Laboratorio PedaLAB UGR: análisis de un proyecto de investigación colaborativa en educación musical
Investigación y experiencias educativas centradas en la creatividad artística. Música, cultura audiovisual y artes escénicas en la sociedad de las pantallas (Dykinson), pp. 44-65
-
Political polarization: Radicalism and immune beliefs
Philosophy and Social Criticism, Vol. 49, Núm. 3, pp. 309-331
-
Presentación
Hermenéutica crítica y razón práctica: Homenaje a Jesús Conill (Comares), pp. 1-1
-
Retraction in public settings
Synthese, Vol. 202, Núm. 5
-
Una síntesis cualitativa de literatura sobre diversidad funcional, danza y educación
Investigación y experiencias educativas centradas en la creatividad artística. Música, cultura audiovisual y artes escénicas en la sociedad de las pantallas (Dykinson), pp. 366-392
-
‘Theatre has made me look people in the eye’: achievements and challenges of applied theatre in social work
European Journal of Social Work, Vol. 26, Núm. 1, pp. 173-188
2022
-
Applied Theater with Homeless People in Spain: The Cases of “Teatro de la Inclusión” and “Fuera de la Campana”
International Journal of Interdisciplinary Social and Community Studies, Vol. 17, Núm. 2, pp. 65-77
-
Applied theatre in higher education: an innovative project for the initial training of educators
Educação & Formação, Vol. 7, Núm. 1, pp. 2
-
Caminos de reconocimiento y emancipación en una experiencia teatral con personas sin hogar
Artseduca, Núm. 32, pp. 223-238
-
Desacuerdos cuidados
Scio, Núm. 22, pp. 67-97
-
Developing and Comparing Indices to Evaluate Community Knowledge Building in an Educational Research Course
Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 17
-
El perfil profesional “socioemocional” y la empleabilidad de las personas con discapacidad
Actas - I International Congress: Education and Knowledge
-
I CONGRESO ESPAÑOL DE VIDEOJUEGOS 2022
CEUR Workshop Proceedings
-
SPANISH RESEARCH ON MATHEMATICS EDUCATION
Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
-
Theatre as a Social and Educational Experience: A Case Study With Homeless People in Spain
Pedagogika, Vol. 146, Núm. 2, pp. 164-183
-
Whose Words Hurt? Contextual Determinants of Offensive Speech
Personality and Social Psychology Bulletin, Vol. 48, Núm. 6, pp. 937-953