Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Granada (86)

2024

  1. A pedagogy of generosity: On the topicality of Deleuze and Guattari’s thought in the philosophy of education

    Educational Philosophy and Theory, Vol. 56, Núm. 3, pp. 241-251

  2. Necesidades formativas de los entrenadores de fútbol adaptado

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 53, pp. 590-597

  3. Socio-cultural and artistic disruption in the Spanish university: the ArtEduca experience

    Teaching in Higher Education, Vol. 29, Núm. 2, pp. 549-566

2023

  1. Disagreeing with Experts

    International Journal of Philosophical Studies, Vol. 31, Núm. 3, pp. 402-423

  2. El Laboratorio PedaLAB UGR: análisis de un proyecto de investigación colaborativa en educación musical

    Investigación y experiencias educativas centradas en la creatividad artística. Música, cultura audiovisual y artes escénicas en la sociedad de las pantallas (Dykinson), pp. 44-65

  3. Political polarization: Radicalism and immune beliefs

    Philosophy and Social Criticism, Vol. 49, Núm. 3, pp. 309-331

  4. Presentación

    Hermenéutica crítica y razón práctica: Homenaje a Jesús Conill (Comares), pp. 1-1

  5. Retraction in public settings

    Synthese, Vol. 202, Núm. 5

  6. Una síntesis cualitativa de literatura sobre diversidad funcional, danza y educación

    Investigación y experiencias educativas centradas en la creatividad artística. Música, cultura audiovisual y artes escénicas en la sociedad de las pantallas (Dykinson), pp. 366-392

  7. ‘Theatre has made me look people in the eye’: achievements and challenges of applied theatre in social work

    European Journal of Social Work, Vol. 26, Núm. 1, pp. 173-188

2022

  1. Applied Theater with Homeless People in Spain: The Cases of “Teatro de la Inclusión” and “Fuera de la Campana”

    International Journal of Interdisciplinary Social and Community Studies, Vol. 17, Núm. 2, pp. 65-77

  2. Applied theatre in higher education: an innovative project for the initial training of educators

    Educação & Formação, Vol. 7, Núm. 1, pp. 2

  3. Caminos de reconocimiento y emancipación en una experiencia teatral con personas sin hogar

    Artseduca, Núm. 32, pp. 223-238

  4. Desacuerdos cuidados

    Scio, Núm. 22, pp. 67-97

  5. Developing and Comparing Indices to Evaluate Community Knowledge Building in an Educational Research Course

    Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 17

  6. El perfil profesional “socioemocional” y la empleabilidad de las personas con discapacidad

    Actas - I International Congress: Education and Knowledge

  7. I CONGRESO ESPAÑOL DE VIDEOJUEGOS 2022

    CEUR Workshop Proceedings

  8. SPANISH RESEARCH ON MATHEMATICS EDUCATION

    Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education

  9. Theatre as a Social and Educational Experience: A Case Study With Homeless People in Spain

    Pedagogika, Vol. 146, Núm. 2, pp. 164-183

  10. Whose Words Hurt? Contextual Determinants of Offensive Speech

    Personality and Social Psychology Bulletin, Vol. 48, Núm. 6, pp. 937-953