FAC.MAGISTERI
Centre
Universidad de Alcalá
Alcalá de Henares, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Alcalá (7)
2023
-
Knowledge and knowledge gaps in semantic memory of technical artifacts
New Ideas in Psychology, Vol. 69
2022
-
Elementary pre-service teachers’ conscious lack of knowledge about technical artefacts
International Journal of Technology and Design Education, Vol. 32, Núm. 4, pp. 2093-2110
2020
-
La educación matemática en las enseñanzas obligatorias y el bachillerato
Libro blanco de las matemáticas (Fundación Ramón Areces), pp. 1-94
2018
-
Qué saben los alumnos que no saben: el desconocimiento académico no es igual que el desconocimiento práctico
Boletín das ciencias, Año 31, Núm. 86, pp. 42
2014
-
Detection of explanation obstacles in scientific texts: The effect of an understanding task vs. an experiment task
Educational Studies, Vol. 40, Núm. 2, pp. 164-173
2013
-
Questioning and reading goals: Information-seeking questions asked on scientific texts read under different task conditions
British Journal of Educational Psychology, Vol. 83, Núm. 3, pp. 502-520
2010
-
Actitudes hacia la actividad física: Dimensiones y ambivalencia actitudinal
Revista Internacional de Medicina y Ciencias de la Actividad Fisica y del Deporte, Vol. 10, Núm. 38, pp. 284-301