Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Internacional de Valencia (12)

2023

  1. Impacto de la pandemia de la Covid-19 en la salud mental de niños y adolescentes: una revisión sistemática

    Viaje didáctico por el cuerpo y la mente: experiencia desde la abstracción científico-matemática a la educación física (Dykinson), pp. 355-391

  2. La percepción de marca en los centros de fitness: Una comparativa según el modelo premium y low-cost

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 50, pp. 746-760

  3. The effect of perceived quality and customer engagement on the loyalty of users of Spanish fitness centres

    Academia Revista Latinoamericana de Administracion, Vol. 36, Núm. 4, pp. 445-462

  4. The use of a fitness app for customer recommendation: linear models and qualitative comparative analysis

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1

2022

  1. How can the management of fitness centres be improved through corporate image and brand image?

    Economic Research-Ekonomska Istrazivanja , Vol. 35, Núm. 1, pp. 3378-3396

  2. Increased cortisol levels caused by acute resistance physical exercise impair memory and learning ability

    PeerJ, Vol. 10

  3. La violencia filio-parental: una revisión sistemática

    Investigación y transferencia de las ciencias sociales frente a un mundo en crisis (Dykinson), pp. 289-321

2021

  1. Credibility to attract, trust to stay: The mediating role of trust in improving brand congruence in sports services

    European Journal of International Management, Vol. 15, Núm. 2-3, pp. 231-246

2020

  1. Lifestyle and physical condition factors associated with gender-specific bmi in Spanish preadolescents

    Nutricion Hospitalaria, Vol. 37, Núm. 1, pp. 129-136

  2. The Rise of Social Media in Sport: A Bibliometric Analysis

    International Journal of Innovation and Technology Management, Vol. 17, Núm. 6