Publicaciones en las que colabora con VICENTE JAVIER PRADO GASCO (31)

2021

  1. Confianza de los docentes en la capacidad resolutiva del adolescente frente al conflicto en las aulas

    REMIE: Multidisciplinary Journal of Educational Research, Vol. 11, Núm. 2, pp. 178-202

  2. The effect of quality and leverage on the image transfer model: the moderating role of involvement

    International Journal of Sports Marketing and Sponsorship, Vol. 22, Núm. 2, pp. 353-368

  3. The role of the brand in perceived service performance: Moderating effects and configurational approach in professional football

    Technological Forecasting and Social Change, Vol. 165

2018

  1. Satisfacción de los usuarios de actividades acuáticas: baño libre vs.actividades dirigidas

    Nuevas realidades y enfoques en las organizaciones y eventos deportivos: implicaciones para la Economía y la Gestión

  2. Satisfaction of users of aquatic activities: Free swimming vs. guided activities

    Journal of Physical Education and Sport, Vol. 18, pp. 1427-1434

2017

  1. Ganar o perder: Efectos directos vs. indirectos en la valoración del servicio del espectador de baloncesto

    El uso de datos en la economía del deporte: Mirando hacia el futuro

  2. Physical Education classes, sports motivation and adolescence: study of some moderating variables

    Revista de psicología del deporte, Vol. 26, Núm. 3, pp. 97-101

  3. To post or not to post: social media sharing and sporting event performance

    Psychology and Marketing, Vol. 34, Núm. 11, pp. 995-1003

  4. Why are you passive?: Understanding teen´s sports intentions by QCA and LM

    Revista de psicología del deporte, Vol. 26, Núm. 3, pp. 91-96

2016

  1. Does size matter? Entrepreneurial orientation and performance in Spanish sports firms

    Journal of Business Research, Vol. 69, Núm. 11, pp. 5336-5341

  2. La medición de la calidad de servicio en eventos deportivos: modelos lineales vs. Qca

    Journal of Sports Economics & Management, Núm. 6, pp. 126-136

  3. Predicting future intentions of basketball spectators using SEM and fsQCA

    Journal of Business Research, Vol. 69, Núm. 4, pp. 1396-1400