Publikationen (357) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2006

  1. "De Paris à Cadix": una aventura muy teatral

    Alexandre Dumas y Victor Hugo: viaje de los textos y textos del viaje (Lleida : Universitat de Lleida Pagès editors), pp. 411-428

  2. A Competing Risks Analysis of Strike Duration in Spain: Agreement and Non-Agreement Outcomes'

    Revista de Economía Laboral, Vol. 3, Núm. 1, pp. 14-45

  3. A cointegration analysis of car advertising and sales data in the presence of structural change

    International Journal of the Economics of Business, Vol. 13, Núm. 1, pp. 111-128

  4. A comparison of marketing teaching methods in North American and European universities

    Marketing Intelligence & Planning, Vol. 24, Núm. 4, pp. 319-331

  5. A comparison of models for dynamic life tables. Application to mortality data from the Valencia Region (Spain)

    Lifetime Data Analysis, Vol. 12, Núm. 2, pp. 223-244

  6. A comparison of nonparametric methods in the graduation of mortality: Application to data from the Valencia Region (Spain)

    International Statistical Review, Vol. 74, Núm. 2, pp. 215-233

  7. A measurement scale for product innovation performance

    European Journal of Innovation Management, Vol. 9, Núm. 4, pp. 333-346

  8. A multidimensional concept of uncertainty and its influence on the entry mode choice: An empirical analysis in the service sector

    International Business Review, Vol. 15, Núm. 3, pp. 215-232

  9. A note on nonlinear dynamics in the Spanish term structure of interest rates

    International Review of Economics and Finance, Vol. 15, Núm. 3, pp. 316-323

  10. Accelerated internationalisation: Evidence from a late investor country

    International Marketing Review, Vol. 23, Núm. 3, pp. 255-278

  11. Advertising content as a socialization agent: potential reinforcement of gender stereotypes

    Esic market, Núm. 125, pp. 81-134

  12. Agricultural externalities and environmental regulation: Evaluating good practice in citrus production

    Applied Economics, Vol. 38, Núm. 11, pp. 1327-1334

  13. Ajuste asimétrico de los tipos de interés de las operaciones bancarias en el caso español

    Revista española de financiación y contabilidad, Núm. 129, pp. 331-360

  14. Algunas reflexiones sobre la aplicabilidad del Modelo de Ohlson para la valoración de acciones

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 76, pp. 28-31

  15. An empirical assessment of the Feltham-Ohlson models considering the sign of abnormal earnings

    Accounting and Business Research, Vol. 36, Núm. 3, pp. 169-190

  16. An empirical study of lean production in the ceramic tile industry in Spain

    International Journal of Operations and Production Management, Vol. 26, Núm. 5, pp. 505-531

  17. Antecedentes de la decisión de compra en los entornos virtuales: propuesta de un modelo descriptivo en la compra interactiva

    Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 15, Núm. 4, pp. 141-158

  18. Antecedents to complaint behaviour in the context of restaurant goers

    International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, Vol. 16, Núm. 5, pp. 493-517

  19. Análisis de la comunidad anfitriona desde una perspectiva de demanda

    Annals of Tourism Research en Español, Vol. 8, Núm. 1, pp. 172-194

  20. Análisis de los factores que incluyen en el proceso de creación de una cooperativa de trabajo asociado

    REVESCO: revista de estudios cooperativos, Núm. 88, pp. 128-161