Centre
FAC ECONOMIA
Publicacións (203) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2006
-
A Competing Risks Analysis of Strike Duration in Spain: Agreement and Non-Agreement Outcomes'
Revista de Economía Laboral, Vol. 3, Núm. 1, pp. 14-45
-
A cointegration analysis of car advertising and sales data in the presence of structural change
International Journal of the Economics of Business, Vol. 13, Núm. 1, pp. 111-128
-
A comparison of marketing teaching methods in North American and European universities
Marketing Intelligence & Planning, Vol. 24, Núm. 4, pp. 319-331
-
A comparison of models for dynamic life tables. Application to mortality data from the Valencia Region (Spain)
Lifetime Data Analysis, Vol. 12, Núm. 2, pp. 223-244
-
A comparison of nonparametric methods in the graduation of mortality: Application to data from the Valencia Region (Spain)
International Statistical Review, Vol. 74, Núm. 2, pp. 215-233
-
A measurement scale for product innovation performance
European Journal of Innovation Management, Vol. 9, Núm. 4, pp. 333-346
-
A multidimensional concept of uncertainty and its influence on the entry mode choice: An empirical analysis in the service sector
International Business Review, Vol. 15, Núm. 3, pp. 215-232
-
A note on nonlinear dynamics in the Spanish term structure of interest rates
International Review of Economics and Finance, Vol. 15, Núm. 3, pp. 316-323
-
Accelerated internationalisation: Evidence from a late investor country
International Marketing Review, Vol. 23, Núm. 3, pp. 255-278
-
Advertising content as a socialization agent: potential reinforcement of gender stereotypes
Esic market, Núm. 125, pp. 81-134
-
Agricultural externalities and environmental regulation: Evaluating good practice in citrus production
Applied Economics, Vol. 38, Núm. 11, pp. 1327-1334
-
Ajuste asimétrico de los tipos de interés de las operaciones bancarias en el caso español
Revista española de financiación y contabilidad, Núm. 129, pp. 331-360
-
Algunas reflexiones sobre la aplicabilidad del Modelo de Ohlson para la valoración de acciones
AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 76, pp. 28-31
-
An empirical assessment of the Feltham-Ohlson models considering the sign of abnormal earnings
Accounting and Business Research, Vol. 36, Núm. 3, pp. 169-190
-
An empirical study of lean production in the ceramic tile industry in Spain
International Journal of Operations and Production Management, Vol. 26, Núm. 5, pp. 505-531
-
Antecedentes de la decisión de compra en los entornos virtuales: propuesta de un modelo descriptivo en la compra interactiva
Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 15, Núm. 4, pp. 141-158
-
Antecedents to complaint behaviour in the context of restaurant goers
International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, Vol. 16, Núm. 5, pp. 493-517
-
Análisis de la comunidad anfitriona desde una perspectiva de demanda
Annals of Tourism Research en Español, Vol. 8, Núm. 1, pp. 172-194
-
Análisis de los factores que incluyen en el proceso de creación de una cooperativa de trabajo asociado
REVESCO: revista de estudios cooperativos, Núm. 88, pp. 128-161
-
Análisis histórico-contable de la sociedad Trenor y Compañía (1838-1926)
Revista española de financiación y contabilidad, Núm. 128, pp. 215-218