Publikationen in Zusammenarbeit mit Forschern von Universidad de Sevilla (50)

2023

  1. A Journey Through Entrepreneurial Fundraising

    Contributions to Finance and Accounting (Springer Nature), pp. 1-10

  2. Ethical Banking in Spain: Does an Organisational Identity Exist That Distinguishes It from Conventional Banking?

    Journal of Social Entrepreneurship, Vol. 14, Núm. 1, pp. 1-28

  3. Eurovision as Support for the LGBT Collective: Perceptions Based on the Profile of its Audience

    International Journal of Arts Management, Vol. 25, Núm. 3, pp. 46-58

  4. In search of a suitable way to deploy Triple-A capabilities through assessment of AAA models' competitive advantage predictive capacity

    International Journal of Physical Distribution and Logistics Management, Vol. 53, Núm. 7-8, pp. 860-885

  5. Supply chain agility and performance: evidence from a meta-analysis

    International Journal of Operations and Production Management, Vol. 43, Núm. 10, pp. 1587-1633

2022

  1. Analysis of the influence of reputation, identity and image on the country brand

    Academia Revista Latinoamericana de Administracion, Vol. 35, Núm. 2, pp. 163-182

  2. El efecto de la cultura organizativa en el fomento de las capacidades analíticas de big data y la transformación digital

    El papel de la innovación y la economía social como instrumentos para la recuperación económica y sostenible en un escenario post pandemia: Libro de actas del V Congreso Iberoamericano de Jóvenes Investigadores en Ciencias Económicas y Dirección de Empresas (AJICEDE)

  3. Measuring the impact of sheltered workshops through the SROI: A case analysis in southern Spain

    Annals of Public and Cooperative Economics

  4. Multiple Entrepreneurial Intentions: An Individual Case Study

    Global Business Review

  5. On a stochastic nonlocal system with discrete diffusion modeling life tables

    Stochastics and Dynamics, Vol. 22, Núm. 7

  6. Reacciones sociales en Twitter ante medidas políticas: el caso del "impuesto a la banca”

    El papel de la innovación y la economía social como instrumentos para la recuperación económica y sostenible en un escenario post pandemia: Libro de actas del V Congreso Iberoamericano de Jóvenes Investigadores en Ciencias Económicas y Dirección de Empresas (AJICEDE)

2021

  1. Entrepreneurial Intentions: Moving the Field Forwards

    Journal of Entrepreneurship, Vol. 30, Núm. 1, pp. 30-55

  2. Explaining the boycott behavior: A conceptual model proposal and validation

    Journal of Consumer Behaviour, Vol. 20, Núm. 5, pp. 1313-1325

  3. Innovation orientation and long-term performance: The mediating role of market perception capability

    International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 17, Núm. 2, pp. 741-757