Publicaciones en las que colabora con MARIA MERCEDES GUMBAU ALBERT (15)

1. Emprendimiento en las regiones españolas: el impacto de la crisis

Cuadernos de Información económica, Núm. 237, pp. 73-84

2. The evolution of technological inequalities: Country effect vs industry composition

European Journal of Innovation Management, Vol. 16, Núm. 2, pp. 190-210

1. Patents, technological inputs and spillovers among regions

Applied Economics, Vol. 41, Núm. 12, pp. 1473-1486

1. Patents, technological inputs and spillovers among regions

Working papers = Documentos de trabajo: Serie EC - (Instituto Valenciano de Investigaciones Económicas)

2. Technological activity and productivity in the Spanish regions

Annals of Regional Science, Vol. 40, Núm. 1, pp. 55-80

1. The determinants of efficiency: The case of the Spanish industry

Applied Economics, Vol. 34, Núm. 15, pp. 1941-1948

2. Transport infrastructures and regional growth: evidence of the spanish case

1. Actividad tecnológica y crecimiento económico en las regiones españolas

2000

1. Profitability, market structure and efficiency: an application to the spanish industry

1996

1. Eficiencia productiva sectorial en las regiones españolas: una aproximación frontera

Instituto Valenciano de Investigaciones Económicas (IVIE)

2. Eficiencia productiva sectorial en las regiones españolas: una aproximación frontera

3. Eficiencia productiva sectorial en las regiones españolas: una aproximación frontera

Revista española de economía, Vol. 13, Núm. 2, pp. 239-260