VICENTE JAVIER
PRADO GASCO
CATEDRÁTICO/A DE UNIVERSIDAD
JOSE JUAN
CRESPO HERVAS
TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con JOSE JUAN CRESPO HERVAS (17)
2021
-
The role of the brand in perceived service performance: Moderating effects and configurational approach in professional football
Technological Forecasting and Social Change, Vol. 165
2019
-
Does sport affect the competitiveness of European Union countries? An analysis of the degree of innovation and GDP per capita using linear and QCA models
International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 15, Núm. 4, pp. 1343-1362
-
The role of passion in the quality-value-satisfaction-intentions chain: linear models and the QCA approach for athletes
Economic Research-Ekonomska Istrazivanja , Vol. 32, Núm. 1, pp. 352-369
2018
-
Satisfacción de los usuarios de actividades acuáticas: baño libre vs.actividades dirigidas
Nuevas realidades y enfoques en las organizaciones y eventos deportivos: implicaciones para la Economía y la Gestión
-
Satisfaction of users of aquatic activities: Free swimming vs. guided activities
Journal of Physical Education and Sport, Vol. 18, pp. 1427-1434
2017
-
Ganar o perder: Efectos directos vs. indirectos en la valoración del servicio del espectador de baloncesto
El uso de datos en la economía del deporte: Mirando hacia el futuro
-
To post or not to post: social media sharing and sporting event performance
Psychology and Marketing, Vol. 34, Núm. 11, pp. 995-1003
-
Why are you passive?: Understanding teen´s sports intentions by QCA and LM
Revista de psicología del deporte, Vol. 26, Núm. 3, pp. 91-96
2016
-
Does size matter? Entrepreneurial orientation and performance in Spanish sports firms
Journal of Business Research, Vol. 69, Núm. 11, pp. 5336-5341
-
Predicting future intentions of basketball spectators using SEM and fsQCA
Journal of Business Research, Vol. 69, Núm. 4, pp. 1396-1400
-
Quality of sporting events: Validation of the EVENTQUAL scale
Transformations in Business and Economics, Vol. 15, Núm. 2, pp. 21-32
2015
-
Spectator emotions: Effects on quality, satisfaction, value, and future intentions
Journal of Business Research, Vol. 68, Núm. 7, pp. 1445-1449
2014
-
Calidad percibida, satisfacción, imagen corporativa e intenciones futuras de los espectadores de un evento deportivo internacional
El deporte: dinamizador económico
-
La importancia de la calidad, las emociones y el espectáculo deportivo en la predicción de la satisfacción de los espectadores
El deporte: dinamizador económico
-
Using a brief questionnaire to assess the overall perceptions of basketball spectators
Sport, Business and Management: An International Journal, Vol. 4, Núm. 3, pp. 212-222
2013
-
Análisis del valor del servicio percibido como predictor de las intenciones de comportamiento de los espectadores
Reinventando la economía del deporte (Universidad Camilo José Cela), pp. 225-228
-
Intenciones futuras de los espectadores de baloncesto. Un modelo estructural de valoración global del evento
Reinventando la economía del deporte (Universidad Camilo José Cela), pp. 221-224