MARIO
ALGUACIL JIMENEZ
AYUDANTE DOCTOR/A
Universidad de Granada
Granada, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Granada (4)
2024
-
PREDICTING LOYALTY AND WORD-OF-MOUTH AT A SPORTS EVENT THROUGH A STRUCTURAL MODEL AND POSTERIORI UNOBSERVED SEGMENTATION
Event Management, Vol. 28, Núm. 3, pp. 401-419
2023
-
How to Improve Sports Fans' Attitudes Toward the Sponsor Through Brand Management? A PLS and QCA Approach
Physical Culture and Sport, Studies and Research, Vol. 100, Núm. 1, pp. 61-74
2021
-
Análisis de percepción de marca mediante segmentación de los corredores de la maratón de Medellín
Deporte y regulación: nuevos escenarios y desafíos: actas del XI Congreso Iberoamericano de Economía del Deporte
2017
-
Online Sport Event Consumers: Attitude, E-Quality and E- Satisfaction
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 12, Núm. 2, pp. 54-70