BEATRIZ
MOLINER VELAZQUEZ
TITULAR DE UNIVERSIDAD
Universidad Católica de Valencia San Vicente Mártir
Valencia, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Católica de Valencia San Vicente Mártir (5)
2023
-
Managing sustainable practices and logistics value to improve customer loyalty: importers vs. freight forwarders
WMU Journal of Maritime Affairs, Vol. 22, Núm. 4, pp. 479-507
2020
-
¿Cómo varían los efectos de la innovación en el comercio minorista? Un análisis por categoría de producto
Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 20, Núm. 2, pp. 97-122
2017
-
Effects of Retail Innovation and Image on “Value-Satisfaction-Loyalty” Chain
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 285-299
-
Role of Marketing and Technological Innovation on Satisfaction and Word of Mouth in Retailing
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 425-439
-
Role of marketing and technological innovation on store equity, satisfaction and word-of-mouth in retailing
Journal of Product and Brand Management, Vol. 26, Núm. 6, pp. 650-666