MARIA LUISA
ANDREU SIMO
CATEDRÁTICO/A DE UNIVERSIDAD
Universitat Jaume I
Castelló de la Plana, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universitat Jaume I (5)
2006
-
Validez de las fuentes de información del turismo español
Journal of Tourism Analysis = Revista de Análisis Turístico, Núm. 1, pp. 56-69
2005
-
Quality market orientation. Tourist agencies' perceived effects
Annals of Tourism Research, Vol. 32, Núm. 4, pp. 1022-1038
2004
-
Market orientation: an antecedent to the industrial manufacturer's power
European Journal of Marketing, Vol. 38, Núm. 1-2, pp. 175-193
2001
-
Las emociones en el comportamiento del consumidor
Inteligencia empresarial. La gestión del conocimiento en la empresa: ponencias 2000. XIV Congreso Nacional, X Congreso Hispano-Francés. Jaén, 7, 8 y 9 de junio-2000
2000
-
Projected and perceived image of spain as a tourist destination for british travellers
Journal of Travel and Tourism Marketing, Vol. 9, Núm. 4, pp. 47-67