INMACULADA
FAJARDO BRAVO
TITULAR DE UNIVERSIDAD
Marcos
Gómez Puerta
Publikationen, an denen er mitarbeitet Marcos Gómez Puerta (5)
2019
-
Identificación de la presencia de sesgo cognitivo derivado del efecto de Dunning-Kruger en estudiantes universitarios
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: convocatòria 2018-19 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 767
-
Learning through video blogs: The case of students with intellectual disability
ACM International Conference Proceeding Series
-
Selection and evaluation of Internet information by adults with intellectual disabilities
European Journal of Special Needs Education, Vol. 34, Núm. 3, pp. 272-284
2016
-
How students with intellectual disabilities evaluate recommendations from internet forums
Reading and Writing, Vol. 29, Núm. 8, pp. 1653-1675
2014
-
Easy-to-read texts for students with intellectual disability: Linguistic factors affecting comprehension
Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, Vol. 27, Núm. 3, pp. 212-225