Grupo de investigación en gestión del deporte e innovación
SMIrg
Universidad Internacional de Valencia
Valencia, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Internacional de Valencia (9)
2024
2023
-
Análisis del perfil del gestor deportivo en organizaciones públicas y privadas de la ciudad de bogotá
Journal of Sports Economics & Management, Núm. 13, pp. 17-34
-
La percepción de marca en los centros de fitness: Una comparativa según el modelo premium y low-cost
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 50, pp. 746-760
-
The effect of perceived quality and customer engagement on the loyalty of users of Spanish fitness centres
Academia Revista Latinoamericana de Administracion, Vol. 36, Núm. 4, pp. 445-462
-
The use of a fitness app for customer recommendation: linear models and qualitative comparative analysis
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1
2022
-
How can the management of fitness centres be improved through corporate image and brand image?
Economic Research-Ekonomska Istrazivanja , Vol. 35, Núm. 1, pp. 3378-3396
2021
-
Credibility to attract, trust to stay: The mediating role of trust in improving brand congruence in sports services
European Journal of International Management, Vol. 15, Núm. 2-3, pp. 231-246
2020
-
The Rise of Social Media in Sport: A Bibliometric Analysis
International Journal of Innovation and Technology Management, Vol. 17, Núm. 6
2019
-
Sporting habits of urban runners: Classification according to their motivation
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 16, Núm. 24