María Angeles
Iniesta Bonillo
Publications by the researcher in collaboration with María Angeles Iniesta Bonillo (15)
2020
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Customer functional value creation through a sustainable entrepreneurial orientation approach
Economic Research-Ekonomska Istrazivanja , Vol. 33, Núm. 1, pp. 2360-2377
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Women as key agents in sustainable entrepreneurship: A gender multigroup analysis of the SEO-performance relationship
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 3
2019
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Exploring the concept of perceived sustainability at tourist destinations: a market segmentation approach
Journal of Travel and Tourism Marketing, Vol. 36, Núm. 2, pp. 176-190
2018
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Sustainable entrepreneurial orientation within an intrapreneurial context: effects on business performance
International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 14, Núm. 2, pp. 295-308
2017
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Sustainable entrepreneurial orientation: A business strategic approach for sustainable development
Sustainability (Switzerland), Vol. 9, Núm. 9
2014
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Un enfoque de marketing de relaciones a la educación como un servicio: aplicación a la Universidad de Valencia
Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales, Vol. 24, Núm. 53, pp. 113-125
2013
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Investigating factors that influence on ICT usage in higher education: a descriptive analysis
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 10, Núm. 2, pp. 163-174
2012
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La identificación egresado-universidad: un modelo desde un enfoque de marketing relacional
Revista de ciencias sociales, Vol. 18, Núm. 1, pp. 118-135
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Medición de la imagen de la universidad y sus efectos sobre la identificación y lealtad del egresado: una aproximación desde el modelo de BEERLI Y DÍAZ (2003)
Revista española de investigación de marketing, Vol. 16, Núm. 2, pp. 7-30
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Online value creation in small service businesses: The importance of experience valence and personal values
Service Industries Journal, Vol. 32, Núm. 15, pp. 2445-2462
2011
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Integrated model for antecedents and consequences of value perceived by graduates
Revista Venezolana de Gerencia, Vol. 16, Núm. 56, pp. 519-543
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Un enfoque de stakeholders para la configuración de universidades como centros de formación a lo largo de la vida de los individuos: aplicación a los egresados
Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 20, Núm. 4, pp. 97-116
2010
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La percepción de valor en el ámbito universitario: determinantes y efectos sobre la satisfacción y lealtad de los egresados
XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 152
2009
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Medición de la imagen de la universidad como variable multidimiensional en sus componentes cognitivos y afectivos.
XXI Congreso Nacional de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad del País Vasco-Euskal Herriko Unibersitatea, 16-18 de septiembre de 2009.
1999
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El turismo en alojamientos rurales: un estudio esploratorio
El management en el próximo milenio