Raquel Sánchez Fernández-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (12)

2019

  1. Exploring the concept of perceived sustainability at tourist destinations: a market segmentation approach

    Journal of Travel and Tourism Marketing, Vol. 36, Núm. 2, pp. 176-190

2014

  1. ANALYSING GRADUATES' MARKET HETEROGENEITY IN HIGHER EDUCATION: AN EMPIRICAL APPROACH BASED ON A RELATIONAL MODEL

    INTED2014: 8TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE

  2. Un enfoque de marketing de relaciones a la educación como un servicio: aplicación a la Universidad de Valencia

    Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales, Vol. 24, Núm. 53, pp. 113-125

2013

  1. Investigating factors that influence on ICT usage in higher education: a descriptive analysis

    International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 10, Núm. 2, pp. 163-174

2012

  1. ICT USAGE IN HIGHER EDUCATION: PROPOSITION OF A RELATIONAL MODEL

    INTED2012: INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE

  2. Online value creation in small service businesses: The importance of experience valence and personal values

    Service Industries Journal, Vol. 32, Núm. 15, pp. 2445-2462

2010

  1. Configuración de las universidades como centros de educación a lo largo de la vida del ciudadano mediante la gestión de relaciones entre sus stakeholders

    VII Foro sobre Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de capítulos

  2. La percepción de valor en el ámbito universitario: determinantes y efectos sobre la satisfacción y lealtad de los egresados

    XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 152

2009

  1. Medición de la imagen de la universidad como variable multidimiensional en sus componentes cognitivos y afectivos.

    XXI Congreso Nacional de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad del País Vasco-Euskal Herriko Unibersitatea, 16-18 de septiembre de 2009.

2001

  1. Análisis del entorno del consumidor en la Unión Europea

    Distribución y consumo, Año 11, Núm. 57, pp. 5-25