Publicacións nas que colabora con ALEJANDRO MOLLA DESCALS (13)

2023

  1. When showrooming is not a threat: Uncovering opportunities for showroomer retention

    Electronic Commerce Research and Applications, Vol. 60

2022

  1. Mobile dependency and uncertainty reduction: influence on showrooming behaviours and user-generated content creation

    International Journal of Retail and Distribution Management, Vol. 50, Núm. 8-9, pp. 996-1014

2020

  1. The role of the store in managing postpurchase complaints for omnichannel shoppers

    Journal of Business Research, Vol. 109, pp. 288-296

2010

  1. La marca del distribuidor en los productos duraderos, funcionales versus hedónicos (1)

    Distribución y consumo, Año 20, Núm. 109, pp. 62-69

2006

  1. La búsqueda externa de información en la compra de electrodomésticos

    Comportamientos de compra del consumidor: 29 casos reales (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 207-220

2001

  1. La etapa de precompra en la adquisición de chocolate

    Experiencias y casos de comportamiento del consumidor (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 227-235

2000

  1. Market orientation: A framework for public institutions

    Journal of Nonprofit and Public Sector Marketing, Vol. 7, Núm. 1, pp. 3-23

1997

  1. Brand assessment: a key element of marketing strategy

    Journal of Product & Brand Management, Vol. 6, Núm. 5, pp. 293-304