Kairos study protocol: a multidisciplinary approach to the study of school timing and its effects on health, well-being and students’ performance

  1. Gabaldón-Estevan, D.
  2. Carmona-Talavera, D.
  3. Catalán-Gregori, B.
  4. Mañas-García, E.
  5. Martin-Carbonell, V.
  6. Monfort, L.
  7. Martinez-Besteiro, E.
  8. González-Carrasco, M.
  9. Hernández-Jiménez, M.J.
  10. Täht, K.
  11. Talavera, M.
  12. Ancheta-Arrabal, A.
  13. Sáez, G.
  14. Estany, N.
  15. Pin-Arboledas, G.
  16. Reis, C.
Revista:
Frontiers in Public Health

ISSN: 2296-2565

Año de publicación: 2024

Volumen: 12

Tipo: Artículo

DOI: 10.3389/FPUBH.2024.1336028 GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso abierto editor