Avaluació d'Entorns virtuals d'Aprenentatge per a l'Aprenentatge de llengües assistit per ordinador

  1. Francesca Romero Forteza 1
  2. Miquel Àngel Oltra Albiach 2
  3. Rosa Pardo Coy 3
  1. 1 Universidad Politécnica de Valencia
    info

    Universidad Politécnica de Valencia

    Valencia, España

    ROR https://ror.org/01460j859

  2. 2 Universitat de València
    info

    Universitat de València

    Valencia, España

    ROR https://ror.org/043nxc105

  3. 3 Universidad Católica de Valencia San Vicente Mártir
    info

    Universidad Católica de Valencia San Vicente Mártir

    Valencia, España

    ROR https://ror.org/03d7a9c68

Libro:
V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015

Editorial: Institut de Ciències de l'Educació Josep Pallach ; Universitat de Girona = Universidad de Gerona

ISBN: 978-84-8458-453-7

Año de publicación: 2015

Páginas: 748-752

Congreso: Congreso Internacional UNIVEST (5. 2015. Girona)

Tipo: Aportación congreso

Resumen

L’ensenyament superior vehicula i recolza gran part de l’activitat docent a través d’Entorns Virtuals d’Aprenentatge (EVA). En aquesta investigació es proposa una avaluació de l’efectivitat d’aquests recursos per a l’Aprenentatge de Llengües Assistit per Ordinador (ALAO), concretament per l’aprenentatge de la Llengua Catalana. Aquesta revisió es porta a terme a través de l’establiment d’estàndards que han de regular la qualitat d’aquestes plataformes. Per tal de comprovar l’eficàcia d’aquests criteris s’ha dissenyat una plantilla d’avaluació i s’ha aplicat als EVA emprats per tres universitats valencianes.