La Problemàtica de la docència de la literatura clàssica grecollatina. Literatura llatina II:l’exemple de l’ensenyament de la literatura llatina d’època imperial

  1. Pomer Monferrer, Luis
Llibre:
UNIVEST 2013: IV Congreso Internacional Estrategias hacia el aprendizaje colaborativo

Editorial: Universitat de Girona = Universidad de Gerona

ISBN: 978-84-8458-417-9

Any de publicació: 2013

Congrés: Congreso Internacional Estrategias hacia el aprendizaje colaborativo (4. 2013. Girona)

Tipus: Aportació congrés

Resum

Problemàtica específica de l’ensenyament d’una literatura clàssica amb uns textos que els alumnes de grau no poden llegir amb facilitat com si es tractés d’una literatura moderna. Aplicació d’una metodologia que combina una introducció teòrica per conèixer la literatura romana des d’un punt de vista cronològic i de gènere literari, la lectura en la llengua llatina dels textos originals que permetrà un coneixement pràctic dels mateixos, i la lectura d’obres senceres dels textos traduïts a les llengües vehiculars de l’alumnat. Comparació amb altres assignatures de literatura clàssica del Grau de Filologia Clàssica de la Universitat de València