Revisió de mètodes sobre l’ensenyament de la literatura grega i propostes multidisciplinàries en temps de canvis

  1. Jordi Redondo 1
  2. Ramon Torné 2
  1. 1 Universitat de València
    info

    Universitat de València

    Valencia, España

    ROR https://ror.org/043nxc105

  2. 2 Universidad de Oviedo
    info

    Universidad de Oviedo

    Oviedo, España

    ROR https://ror.org/006gksa02

Revista:
Methodos: Revista de didàctica dels estudis clàssics

ISSN: 2013-682X

Año de publicación: 2012

Número: 1

Páginas: 107-117

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: Methodos: Revista de didàctica dels estudis clàssics

Resumen

L’ensenyament de la literatura grega en els estudis de Filologia Clàssica ha abandonat els darrers anys el memorisme tradicional vinculat a un estudi diacrònic i basat en la concatenació de perfils biogràfics dependents de fonts que hom no qüestionava. A més d’incloure el discurs de la moderna teoria literària, l’article present mira de plantejar l’adaptació de la matèria d’acord amb les variables de cada curs i de les modernes tecnologies de treball col·laboratiu en línia.