Innovació educativa a l’assignatura de Llatí dels graus de Filologia

  1. Lluís Pomer Monferrer 1
  1. 1 Universitat de València
    info

    Universitat de València

    Valencia, España

    ROR https://ror.org/043nxc105

Revista:
Methodos: Revista de didàctica dels estudis clàssics

ISSN: 2013-682X

Año de publicación: 2012

Número: 1

Páginas: 143-154

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: Methodos: Revista de didàctica dels estudis clàssics

Resumen

Aquest treball presenta l’experiència educativa que durant cinc cursos (2005-06 a 2009-10) ha tingut un grup d’innovació de la Universitat de València per a un curs de llatí de les llicenciatures de les filologies romàniques, i que s’ha adaptat per al primer curs del grau de totes les filologies a partir del curs 2010-11. A la principal dificultat d’aquesta assignatura, l’heterogeneïtat de l’alumnat, s’afig la reducció de crèdits amb la conseqüent minva d’hores