La pràctica de la relació educativauna recerca narrativa del saber de l'experiència d'educadores socials
- Remei Arnaus i Morral Director/a
- Almudena Navas Saurin Directora
Universidad de defensa: Universitat de València
Fecha de defensa: 25 de noviembre de 2013
- José Contreras Domingo Presidente/a
- Francisco J. Jódar Rico Secretario
- Marta Caramés Boada Vocal
Tipo: Tesis
Resumen
La tesi explora l'experiència de quatre educadores socials per tal de resseguir el saber de l'experiència que les sosté en la seua pràctica de relació educativa. La tesi utilitza la recerca narrativa com a mètode de recerca, un mètode de recerca que recrea creant pràctiques investigadores fructíferes. La conversa i el relat esdevenen els mètodes de recerca en els que la mediació de la paraula permet la recerca de l'experiència, i també l'exploració a través de l'escriptura permet treure el que s'anomenen fils de sentit de la relació educativa: orientacions sense normativismes per pensar la relació educativa. Finalment, la tesi també explora el que anomena els fils de sentit de la recerca narrativa; les preguntes i pràctiques creades en relació de recerca.