La pràctica de la relació educativauna recerca narrativa del saber de l'experiència d'educadores socials

  1. Arbiol González, Clara
Supervised by:
  1. Remei Arnaus i Morral Director
  2. Almudena Navas Saurin Director

Defence university: Universitat de València

Fecha de defensa: 25 November 2013

Committee:
  1. José Contreras Domingo Chair
  2. Francisco J. Jódar Rico Secretary
  3. Marta Caramés Boada Committee member
Department:
  1. TEACHING AND S

Type: Thesis

Sustainable development goals

Abstract

La tesi explora l'experiència de quatre educadores socials per tal de resseguir el saber de l'experiència que les sosté en la seua pràctica de relació educativa. La tesi utilitza la recerca narrativa com a mètode de recerca, un mètode de recerca que recrea creant pràctiques investigadores fructíferes. La conversa i el relat esdevenen els mètodes de recerca en els que la mediació de la paraula permet la recerca de l'experiència, i també l'exploració a través de l'escriptura permet treure el que s'anomenen fils de sentit de la relació educativa: orientacions sense normativismes per pensar la relació educativa. Finalment, la tesi també explora el que anomena els fils de sentit de la recerca narrativa; les preguntes i pràctiques creades en relació de recerca.