Publications by the researcher in collaboration with MARIA LUISA ANDREU SIMO (15)

2020

  1. Analysis of the tourist destinations web content through landscapes

    Proceedings of the International Conference on Tourism Research

  2. Brand love is all around: loyalty behaviour, active and passive social media users

    Current Issues in Tourism, Vol. 23, Núm. 13, pp. 1613-1630

2019

  1. Development of a blended course for online teaching: Process and outcomes

    Journal of Management and Business Education, Vol. 2, Núm. 2, pp. 108-126

2018

  1. Aula virtual: Habilidades en el docente para impulsar el engagement en el estudiante

    Journal of Management and Business Education, Vol. 1, Núm. 2, pp. 87-105

  2. The impact of social media and offline influences on consumer behaviour. An analysis of the low-cost airline industry

    Current Issues in Tourism, Vol. 21, Núm. 9, pp. 1014-1032

  3. Virtual classroom: lecturer skills to promote student engagement

    Hacia la mejora social, económica y empresarial: avances multidisciplinares en innovación, turismo e ingeniería

2010

  1. How motivation, opportunity and ability can drive online airline ticket purchases

    Journal of Air Transport Management, Vol. 16, Núm. 6, pp. 346-349

2007

  1. La adopción del B2B en las pymes españolas: antecedentes y consecuencias

    Revista española de investigación de marketing, Vol. 11, Núm. 2, pp. 117-133

2005

  1. El marketing de redes y los mercados electrónicos

    Marketing en Internet: Estrategia y empresa (Ediciones Pirámide), pp. 143-174

  2. Satisfacción y lealtad del consumidor "on line"

    Marketing en Internet: Estrategia y empresa (Ediciones Pirámide), pp. 201-236