Publications (15) GLORIA BERENGUER CONTRI publications View referenced research data.

filter_list Marketing

2020

  1. Ewom, trust and engagement: Its impact on brand equity

    Revista Venezolana de Gerencia, Vol. 25, Núm. 3, pp. 267-283

  2. The Role of Retail Equity, Value and Relational Benefits in Building B2B Relationships in Retailing

    Journal of Relationship Marketing, Vol. 19, Núm. 4, pp. 253-286

2017

  1. Customer segmentation based on store equity: What explains customer store preference?

    Journal of Brand Management, Vol. 24, Núm. 6, pp. 546-561

2016

  1. Store equity and behavioral intentions: The moderating role of the retailer’s technology

    Journal of Product and Brand Management, Vol. 25, Núm. 7, pp. 642-650

2010

  1. Measuring the antecedents of e-loyalty and the effect of switching costs on website

    Service Industries Journal, Vol. 30, Núm. 11, pp. 1837-1852

2009

  1. Information and communication technology in retailing: A cross-industry comparison

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 16, Núm. 3, pp. 232-238

  2. Relational benefits and loyalty in retailing: An inter-sector comparison

    International Journal of Retail and Distribution Management, Vol. 37, Núm. 6, pp. 493-509

2008

  1. Beneficios y costes en la relación entre minoristas y consumidores: Una comparativa intersectorial

    Universia Business Review, Núm. 18, pp. 40-53

  2. Calidad de servicio logístico e intensidad tecnológica: una comparativa entre consumidor y distribuidor.

    XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008

  3. Segmentación de clientes del comercio minorista en función de los beneficios de la relación minorista-consumidor

    Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 844, pp. 219-236