GLORIA
BERENGUER CONTRI
CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT
Publications (6) GLORIA BERENGUER CONTRI publications View referenced research data.
filter_list
Applied Psychology
2010
-
Causes for complaining behaviour intentions: The moderator effect of previous customer experience of the restaurant
Journal of Services Marketing, Vol. 24, Núm. 7, pp. 532-545
-
Cognition and affect: A factors combination in clients dissatisfied with restaurants
Journal of Retail and Leisure Property, Vol. 9, Núm. 4, pp. 319-335
2009
-
Cognitive and affective causes of consumer dissatisfaction with the hospitality encounter
Journal of Hospitality and Leisure Marketing, Vol. 18, Núm. 7, pp. 653-675
2008
-
El efecto mediador de la satisfacción del cliente en la lealtad actitudinal y comportamental: aplicación en establecimientos minoristas.
XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008
-
Segmentación de clientes según sus comportamientos de queja en experiencias insatisfactorias con servicios
Estableciendo puentes en una economía global
-
The roles of service encounters, service value, and job satisfaction in achieving customer satisfaction in business relationships
Industrial Marketing Management, Vol. 37, Núm. 8, pp. 921-939